Do koła w roku 2015/16 należeli głównie uczniowie biorący udział w projektach eTwinning klasa IK, IIK, IN oraz uczniowie klas które uczę. Klasy IIA, IIIB, IIC,IC Uczniowie otrzymują w zamkniętych grupach facebooka tutoriale z obsługą programów i aplikacji umożliwiających realizację zadań w projektach albo zadań dodatkowych dłużących poszerzaniu wiedzy, uzupełnianiu bądź utrwalaniu materiału z lekcji. W tym semestrze testowali aplikacje na tablety i telefony komórkowe testujące słownictwo , gramatykę oraz rozumienie ze słuchu i rozumienie tekstu czytanego. Uczniowie otrzymywali dodatkowe zadania ze stron: http://www.newsinlevels.com/
http://www.breakingnewsenglish.com/1606/160614-brexit-1.html
aby ćwiczyć rozumienie tekstów czytanych dostosowanych do poziomu zaawansowania
aby ćwiczyć rozumienie ze słuchu uzupełniając luki w tekstach piosenek
http://www.englishcentral.com/videos
http://www.videosinlevels.com/?utm_source=NiLMenu
aby ćwiczyć rozumienie ze słuchu na podstawie dostosowanych do poziomu zaawansowania
filmów w języku angielskich z napisami ułatwiającymi rozumienie oraz wykonywania ćwiczeń na występujące w nich słownictwo
Uczniowie rozwiązywali w czasie zajęć i poza nimi quizy i testy oraz studiowali nowe słownictwo w aplikajach:
quizziz
kahoot
flipquiz
jeopardyLabs
Verso
Zaption
Socrative Student,
Memrise,
DuoLinguo,
Cram,
Quizlet,
StudyBlue ,
oraz
aplikacjami generujacymi materiał
Pearltrees,
Evernote,
Tackk
Joomla
aplikacje do tworzenia quizów i filmów
eduCanon
iMovie
Zaption