8 marca 2019 roku w Zespole Szkół Specjalnych nr 1 odbyła się gala konkursu Pracodawca Przyjazny Gdańskiej Szkole Zawodowej. Nagrody i wyróżnienia od Prezydenta Miasta Gdańska przyznano firmom w sposób szczególny zaangażowanym we współpracę z placówkami kształcącymi uczniów w kierunkach branżowych na poziomie szkoły zawodowej i technikum. 

Cieszymy się, że w gronie wyróżnionych pracodawców znalazł się Hotel Golden Tulip.

Hotel Golden Tulip Gdańsk, współpracujący z ZSGH od trzech lat,  to solidny  i wiarygodny partner ZSGH umożliwiający uczniom wszystkich typów szkół realizację praktycznej nauki zawodu w różnych kierunkach pod opieką profesjonalnego personelu. Młodzieży stworzono możliwość zwiedzania placówki i uczestniczenie w szkoleniach charakteryzujących się wysokim profesjonalizmem, rzetelnością, w trakcie których uczniowie mieli możliwość zetknięcia się z nowoczesnym sprzętem i technologiami. Pracownicy Golden Tulip Gdańsk w interesujący sposób przeprowadzili, wykazując się dużą wiedzą teoretyczną i praktyczną, doskonale dobierając metody i formy pracy, warsztaty dla uczniów wszystkich typów kierunków, kadry nauczycielskiej podnoszące kompetencje zawodowe uczniów, np. z kształtowania umiejętności specjalistycznych niezbędnych na hotelowych stanowiskach pracy, wyposażających w wiedzę na temat bezpieczeństwa danych osobowych gościa hotelowego, czy podczas warsztatów kulinarnych, w trakcie których uczniowie mogli zgłębić wiedzę teoretyczną i praktyczną dotyczącą doboru surowców i dodatków oraz sporządzać potrawy pod okiem wysokiej klasy szefów kuchni, nawiązujących interaktywny kontakt z uczestnikami, kreatywnie dzielących się umiejętnościami, fundujących produkty. Pracownicy  udzielali praktycznych rad uczniom przygotowującym się  do konkursów gastronomicznych i wiedzy hotelarskiej, a także wspierali nauczycieli zawodu w przygotowaniu uczniów do konkursów, służąc pomocą merytoryczną. Pracownicy Hotelu Golden Tulip wyposażyli pracownie hotelarskie w pomoce naukowe, opiniowali programy nauczania, udzielali pomocy merytorycznej w opracowaniu ćwiczeń dla uczniów, propagowali nowinki gastronomiczne. Pracownicy hotelu Hotel Golden Tulip Gdańsk recenzowali programy nauczania. Hotel wzbogacił  bazę szkoły pokrywając koszty projektu, zakupu materiałów, remontu i wyposażenia dwóch pokoi hotelowych o wysokim standardzie przeznaczonych na pracownie dla  uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Odświeżył węzeł kuchenno-sanitarny w pokojach hotelowych. Hotel promował kształcenie zawodowe, zapraszając do siebie gimnazjalistów do swoich obiektów na zajęcia z zakresu zawodoznawstwa, promując środowisko na dniach otwartych w placówce.